• Gratis bezorging vanaf €35,-*
  • Levertijd 2-4 werkdagen
  • Klantenbeoordeling van 9
  • Achteraf betalen mogelijk

Bezorgen

Je kan jouw online bestelling thuis laten bezorgen, waar nodig met BK Sneltransport.

Thuis bezorgen

  • Welke vervoerder levert mijn bestelling?
  • Je pakket wordt door DPD bezorgd. Grote pakketten worden met BK Sneltransport (met een levertijd van 3 werkdagen) geleverd.

  • Wat is de levertijd van Xenos?
  • Momenteel is de levertijd 2-4 werkdagen. Xenos rekent maandag t/m vrijdag als werkdagen. Bekijk voor meer informatie de Track & Trace code die je via de mail hebt ontvangen.

  • In welke landen bezorgen jullie?
  • Wij leveren alleen op adressen in België. Het is nog niet mogelijk om in andere landen te leveren, zoals bijv. Duitsland. Voor bezorging op een Nederlands adres, schakel over naar onze Nederlandse webshop.

  • Wat zijn de bezorgkosten?
  • De bezorging is gratis bij een bestelling vanaf €35. Heb je een bestelling van minder dan €35? Dan wordt je bestelling thuisbezorgd voor €6,99. Let op: De bezorgkosten van grote en/of zware producten bedraagt tot €45,- en worden geleverd met BK Sneltransport.

     

    Bestelling vanaf €35 Gratis*
    Bestelling onder de €35 €6,99*
    * Zeer grote of zware producten via via BK Sneltransport. €45,-

     

  • Kan ik de bezorging van mijn bestelling volgen?
  • Ja, dat kan. Zodra je bestelling ons magazijn verlaat, krijg je een e-mail. Wanneer je pakket ontvangen is door de DPD of BK, ontvang je vanuit hen een mail. In deze mail staat een Track& Trace link waarmee je de zending kan volgen. Niets ontvangen? Kijk dan eens in je spamfolder, misschien is het daar per ongeluk terechtgekomen.

  • Ik heb een deel van mijn bestelling niet ontvangen. Wat kan ik doen?
  • Wacht nog even af. Het kan zijn dat een deel van je bestelling later komt dan verwacht. Is het na enkele dagen nog niet geleverd? Neem dan contact op met de klantendienst.

  • Kan ik een alternatief bezorgadres aangeven?
  • Jazeker, dat kan je tijdens het bestelproces opgeven. Je kan je bestelling bijvoorbeeld op je werk laten leveren of bij iemand anders als dat de bestemmeling is. Na afronding en betaling kan dit niet meer, dus hou hier best op tijd rekening mee.

  • Ik ben niet thuis op het moment van bezorging. Wat nu?
  • Ben je niet thuis op het moment van bezorgen? Dan kan je in de app van de vervoerder je voorkeuren aangeven, zoals afgeven bij de buren, op een veilig plek zetten of naar een afhaalpunt laten brengen. Met de track & trace of in de app van de bezorger zie je waar je het pakket kunt ophalen.

 

BK Sneltransport

  • Wat is BK Sneltransport?
  • BK Sneltransport is een speciale verzendmethode voor grote of zware producten die niet met de reguliere zending mee kunnen.

  • Wanneer wordt een product met BK Sneltransport verzonden?
  • Wanneer een product te groot of te zwaar is voor de reguliere zending wordt het product verzonden met BK Sneltransport.

  • Wanneer wordt mijn BK Sneltransport bestelling geleverd?
  • BK Sneltransport levert Xenos-bestellingen op afspraak. Je ontvangt na je bestelling binnen 5 werkdagen een e-mail van BK Sneltransport met daarin een Track& Trace.

    Vervolgens ontvang je de avond voor de bezorging via e-mail van BK Sneltransport bericht over de levertijd. Zij geven via deze mail aan in welk tijdsblok je de bezorging kan verwachten.

  • Ik heb een vraag over de bezorging van BK Sneltransport, wie kan mij helpen?
  • Voor vragen over de bezorging adviseren wij je contact op te nemen met de Klantenservice van BK Sneltransport 0031-88-5635563 (bereikbaar op werkdagen van 8.00 uur tot 19.00 uur).

  • Kan ik een BK Sneltransport-product ook afhalen in een winkel?
  • Nee, dit is helaas niet mogelijk.

  • Wat zijn de verzendkosten van BK Sneltransport?
  • De verzendkosten voor een BK Sneltransport-levering bedragen tot €45,-. BK Sneltransport bezorgt in heel België.

  • Wordt mijn bestelling over de drempel van het opgegeven adres afgeleverd?
  • BK Sneltransport levert over de eerste drempel bij je thuis af. Levering over de drempel moet wel fysiek mogelijk zijn in de originele verpakking. Geef de bezorger de ruimte en zorg dat er geen obstakels in de weg staan of hangen. BK Sneltransport levert ook op je eigen verdieping, bijvoorbeeld als je in een appartement woont. Ze leveren echter niet op verdiepingen van een woning. Is er geen lift aanwezig of past het product niet in de lift, dan leveren zij tot op de 3e verdieping. Vanwege de Nederlandse arbeidsomstandighedenwet mogen de bezorgers van BK Sneltransport tot maximaal de 3e verdieping leveren.

  • Op het moment van bezorging was ik niet thuis, wat nu?
  • Ben je op het moment van bezorging niet thuis, dan wordt er een bericht in de brievenbus achtergelaten. Op dit bericht staan een webadres en een telefoonnummer waarop je een nieuwe leveringsafspraak kunt maken. De meerkosten voor een tweede levering bedragen €45,- en zijn voor eigen rekening.

  • Ik wil mijn BK Sneltransport-bestelling annuleren, kan dat?
  • Wanneer je je bestelling wilt annuleren nadat je deze hebt geplaatst, kan je contact opnemen met onze klantendienst via 078-777768. Zij gaan aan de slag met jouw vraag en bekijken wat op dat moment de beste aanpak is. Dit hangt namelijk af van het feit of de bestelling al onderweg is vanuit ons magazijn.

  • Hoe werkt het als ik een BK Sneltransport-product wil retourneren?
  • Wil je het product na ontvangst van de bestelling retourneren? Neem dan contact op met onze klantendienst, we helpen je verder om deze retour aan te melden bij BK Sneltransport.

 

Neem contact met ons op

Chat met ons  Direct contact
Bel ons op 078-77 77 68 (lokaal tarief)  Direct contact van 09:00 tot 18:00 uur*
Persoonlijk bericht via Instagram @xenos_nl  Antwoord binnen 1 werkdag
Persoonlijk bericht via Facebook @XenosNL  Antwoord binnen 1 werkdag

* we zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00 uur, en op zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur.